Set de constructie - Citroen Traction 11CV BL - Executive Edition | Cobi

Vândut de carturesti.ro

Detalii:

Citroen Traction Avant este un automobil produs de constructorul francez Citroen de la anul 1934 pentru a 1957 . Istoria sa este legata in memoria colectiva de Ocupatie , la randul sau masina a Gestapo si icoana a Rezistentei . A fost, de asemenea, vehiculul preferat al gangsterilor datorita calitatilor sale exceptionale de drum pentru timpul sau.Acest automobil are atunci o caracteristica rara la automobilele din categoria sa: rotile motoare sunt cele ale puntii fata. De tractiune este prima inovatie a acestei masini. Aceasta tehnica a fost asociata rapid in Franta cu Citroen, care i-a adus porecla, „Tractiune”, iar ulterior pleonasmul „Tractiune avant”. Adevarata noutate este de a combina pe acelasi vehicul cele mai moderne solutii ale vremii: pe langa modul de transmisie, o structura monococa , frane hidraulice si suspensie independenta a rotilor pe toate cele patru roti. Traction Avant beneficiaza totusi de o manevrare mai buna decat majoritatea contemporanilor sai, ceea ce starneste imaginatia agentilor de publicitate: „ Traction Avant imblanzeste forta centrifuga ”. Imbunatatit constant de Andre Lefebvre , acest Citroen a pregatit calea pentru productia in masa a vehiculelor echipate cu aceasta tehnica, calitatile sale castigandu-i o cariera lunga si o productie de 760.000 de exemplare.In 1924, Harry Miller a produs un arbore cu came aerian cu doi cilindri de doi litri (atunci 1.500 cm 3), cu tambururile de frana plasate la capatul podului.In 1928 si 1929 , au aparut masini de tractiune la Tracta (Franta) si Alvis (Marea Britanie). In Noiembrie 1929 este lansata prima tractiune construita in serie, desi in cantitati mici, Cord L-29 (pentru anul sau de nastere), un cilindru in linie cu opt cilindri echipat cu un Lycoming lateral de 4,9 litri si 125 CP . Disponibil in decapotabil, sedan si decapotabil, aceasta masina magnifica va atrage, de asemenea, culturisti majori, precum Le Baron sau Alexis de Sakhnoffsky. Va face sa-si admire linia joasa in competitiile europene de eleganta, in special la Monaco in 1930. Victima a crizei economice, Cord L-29 este retras la sfarsitul anului 1931 dupa ce au fost produse aproximativ 5.000 de exemplare.In 1930, Stoewer a prezentat V5, un model high-end produs in cantitati foarte mici (2.100 de unitati pentru modelul de productie comercializat in 1931).La Salonul Auto de la Geneva din 1932, Adler si-a expus tractiunea Trumpf, cu suspensie de roti independenta. Aceasta atractie este urmata de Trumpf Junior, Trumpf de 1,7 litri si un model de 2 litri. Versiunile de curse ale acestor modele, adesea echipate cu corpuri aerodinamice, au obtinut un mare succes.La Salonul Auto de la Paris din 1934 , la sase luni de la lansarea Citroen, compania Chenard et Walcker a prezentat Super Aigle 4, o unitate de tractiune al carei design amesteca elemente traditionale si cateva note de modernism. Dar firma Gennevilliers nu are nici mijloacele, nici talentul publicitar al lui Andre Citroen , iar astazi, Super Aigle 4 este necunoscut publicului.Numar figurine 2Dimensiuni model 15 x 5.5 x 5.5 cmScara 1:35

Preț:

127.00 RON


Alte detalii:

Vânzător: Carturesti.ro
Brand: Cobi

De la același vânzător

carturesti.ro
84.99 RON
carturesti.ro
59.99 RON
carturesti.ro
27.00 RON
carturesti.ro
36.00 RON
carturesti.ro
203.99 RON
carturesti.ro
29.99 RON
carturesti.ro
34.99 RON
carturesti.ro
32.99 RON
carturesti.ro
29.99 RON